VANAF 1 JULI HANTEREN WE EEN PRIJSDIFFERENTIATIE
Dat betekent dat er, afhankelijk door wie je geholpen wordt, een andere prijs gevraagd wordt. Er zijn vier categorieën; Trainee, Stylist, Allround Stylist, Topstylist. Het verschil tussen deze niveaus en prijsklassen is bepaald door de opleiding- en ervaringsjaren, alsmede overkoepelende en aansturende verantwoordelijkheden in de salon.
Waarom moet ik een aanbetaling doen?
Wij werken met een aanbetaling zodat je garant staat voor jouw afspraak. Op deze manier kunnen we ervoor zorgen dat iedereen die onze hulp nodig heeft, een afspraak kan maken ook echt komt.
Ik wil mijn afspraak annuleren of verzetten. Je afspraak kan je tot 24 uur voor de afspraak wijzigen naar een nieuwe datum en/of tijdstip via de link in je bevestigingsmail.
Wij geven geen geld (aanbetaling) terug op reeds gemaakte afspraken wanneer je binnen 24uur annuleert of niet op de afspraak verschijnt.
ABONNEMENTEN
Op onze prijslijst vind je al onze abonnementen, de voorwaarden zijn:
- Ieder abonnement heeft zijn eigen bezoekfrequentie.
- Je sluit het abonnement voor minimaal 1 jaar af; daarna is het maandelijks opzegbaar.
- De incasso wordt maandelijks achteraf geïncasseerd.
- Het abonnement is salon- en persoonsgebonden.
- Mocht je verhuizen (meer dan 30km van de salon) dan kan je het abonnement laten vervallen, stuur dan een email met je gegevens.
- De behandeling is niet om te wisselen in contanten.
- De behandeling is niet op te sparen; is een behandeling binnen de frequentie niet afgenomen, dan komt deze te vervallen.
- Indien je niet aan de maandelijkse betaalverplichting voldoet, heb je ook geen recht op de maandelijkse behandeling.
- Door het uitvoeren van de 1e betaling ga je automatisch akkoord met de voorwaarden zoals hierboven gesteld.
Onze prijslijst
Ben je benieuwd naar onze prijzen? Bekijk hier de prijslijst voor onze kapsalon en schoonheidssalon. Wil je meer weten over onze tarieven? Neem dan vrijblijvend contact op.